Credits: Cappucino by Kalina and White christmas by Skute Design. Thank you very much!

Freitag, 5. Juni 2009

meine von heute

2 Schenkies für Windgeflüster

einmal total bunt:

Photobucket
Tulip Time by Sarahh
Brise legere by Simplette
Spring in my heart by Verascrap
Happy day by After Five
my secret garden by she devil designs


Photobucket
All thinks grow whit love by NLD
federn - summer breeze by tiramisu
Alpha-cherry chip (gefüllt) von DKDesign


dann nochmal Templatechalli

Photobucket
SweetBoytemplate by Studiobasic
Home with smell by Kacci
Paper - chou by Petit Maineaux / Nicolas by Gothkitty
Alphamarron by NLD
WA-Lonlinefreebie by LIEN


und noch ne Üchalli - verscrappe deine Hände
na Hilfe, wo ich doch meine vom Aussehen her nicht austehen kann...

psssst-ich oute mich jetzt mal als leidenschaftlicher Raucher..

Photobucket
double jeu by leitis
MitnightExpress by Miss13

1 Kommentar: